| Kryss av den karakteren du tror du
får |
A: 9 |
B: 34 |
C: 32 |
D: 18 |
E:1, F:1 |
| Hvilken studieretning går du? |
Bygg: 71 |
Geo: 37 |
Annet: 0 |
Totalt: 108
|
|
| Hvor mye mener du at du arbeider?
|
klart over : 1 |
litt over: 36 |
middels: 47
|
litt under: 22 |
klart under: 1 |
| Hva er ditt ambisjonsnivå? |
klart over: 13 |
litt over: 45
|
middels: 42 |
litt under:3 |
klart under: 0 |
| Hvor mye kjemi har du fra før? |
2Kj: 11 |
3Kj: 47 |
forkurs: 11 |
ingen: 36 |
annet: 0 |
| Hvor mange deleksamener har du deltatt
på |
0: 2 |
1: 3 |
2: 6 |
3: 21 |
4/5: 76 |
| Gi ditt personlige svar på følgende
spørsmål: |
Klart ja |
Helst ja |
Både og |
Helst nei |
Klart nei |
| 1. Har faget svart til forventningene? |
15 |
34 |
49 |
3 |
5 |
| 2. Har det vært riktig med et kjemifag
i studiet ditt? |
38 |
45 |
19 |
2 |
1 |
| 3. Vil du anbefale andre faglærere
å gi deleksamner? |
66 |
22 |
18 |
|
2 |
| 4. Føler du at du har lært mye nytt
i dette faget? |
57 |
29 |
19 |
2 |
1 |
| 5. Har faget påvirket deg som student? |
18 |
27 |
42 |
15 |
8 |
| 6. Har ambisjonsnivået i faget vært
høyt nok? |
20 |
53 |
28 |
6 |
2 |
| 7. Har arbeid med faget gått ut over
andre fag? |
28 |
41 |
21 |
13 |
9 |
| 8. Har faget passet dine forutsetninger? |
20 |
39 |
38 |
9 |
2 |
| 9. Har du opplevd faget som hyggelig? |
20 |
43 |
35 |
9 |
1 |
| 10. Har faget øket din interesse for
kjemi? |
24 |
40 |
31 |
12 |
6 |
| 11. Har arbeidsformen passert din
arbeidsmåte? |
25 |
36 |
33 |
7 |
6 |
| 12. Burde det vært mer forelesning
og mindre øvinger? |
11 |
29 |
37 |
16 |
15 |
| 13. Har deleksamnene påvirket din
læring i kjemifaget? |
58 |
27 |
12 |
6 |
3 |
| 14. Har forelesningene vært gode nok? |
|
28 |
50 |
25 |
9 |
| 15. Har oppgavene på øvingene vært
gode nok? |
21 |
61 |
25 |
1 |
|
| 16. Har øvingsopplegget vært fleksibelt
nok for deg? |
17 |
39 |
32 |
14 |
4 |
| 17. Har informasjonen vært bra nok? |
26 |
46 |
27 |
11 |
2 |
| 18. Er du fornøyd med din egen innsats
i faget? |
16 |
45 |
31 |
15 |
1 |
| 19. Har faget vært stressende? |
19 |
42 |
34 |
12 |
2 |
| 20. Burde det har vært flere deleksamener? |
1 |
9 |
25 |
46 |
27 |
| 21. Har øvingsveiledningen vært god? |
14 |
66 |
19 |
6 |
2 |
| 22. Er kravene til bestått deleksamen
for høye? |
8 |
19 |
26 |
29 |
24 |
| 23. Er kravene til bestått deleksamen
høye nok? |
43 |
38 |
20 |
2 |
2 |
| 24. Tror du det jukses på deleksamnene? |
2 |
2 |
8 |
34 |
62 |
| 25. Påvirket deleksamnene klassens
holdningen til faget? |
33 |
47 |
18 |
2 |
3 |
| 26. Hvilken lærebokforfatter har du
brukt? Sett flere kryss hvis du har brukt flere bøker. |
Brady: 49 |
Zumdahl: 26 |
A&J : 38 |
Annen norsk: 4 |
ingen bok: 2 |
| Karakterer for Brady |
A: 1 |
B: 16 |
C: 23 |
D: 4 |
E: 2, F: 1 |
| Karakterer for Zumdahl |
A: 3 |
B: 15 |
C: 7 |
|
|
| Karakterer for Atkins and Jones |
A: 5 |
B: 13 |
C: 13 |
D: 5 |
|